Monday 14 October 2013

ya allah....Engkau sebaik-baik perancang....Kau menciptaku, kau jua yang menjodohkanku....Aku sentiasa percaya takdirMu....Rab, jika pernikahan bukan takdir kami...Kau kuatkanlah hati aku dan dia untuk menerima segala takdir ini....jika pernikahan adalah takdir kami, Kau kuatkan hati kami untuk bersama....Jika pernikahan adalah takdir kami, berikanlah kami petunjuknya, bimbinglah hati kami untuk jalan ini...janganlah Engkau lalaikan hati2 kami....Allah, aku memohon kepadaMu yang terbaik untuk kebahagiaan keluargaku dan dia....Rab, janganlah engkau jadikan hatiku melebihkan duniawi dari akhirat kekal abadi....Rab, engkau bukakanlah pintu hatiku, hatinya, keluargaku, keluarganya dengan hidayah dan taufikMu....jadikanlah kami golongan jannati....

ya Allah...aku bertaubat atas dosa-dosaku...

ya Allah, pinpimlah aku......ya Allah......jangan jadi kan aku melebihkan apa2 jua melebihi aku dengan dirimu.....


aminn.amin...amin........

No comments:

Post a Comment